Fit & Gezond

Fit & Gezond

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn en zich betrokken voelt bij de organisatie. Dat begint volgens ons door geen onderscheid te maken tussen de diverse mensen die bij ons werken. Met respect voor elkaars cultuur en geloof behandelen we iedereen zoals we zelf behandeld willen worden.

Elke dag staan ze voor onze opdrachtgevers klaar; onze bijna 200 medewerkers, dé visitekaartjes van FrisFacilitair. ‘Achter de schermen’ zijn ze van onschatbare waarde. Want dankzij hen kunnen onze opdrachtgevers genieten van een schone, frisse werk- en leefomgeving. En daarom zorgen we goed voor ze!

Dit doen wij o.a. door onze medewerkers centraal te stellen en hen te begeleiden in een fitte, vitale en positieve levensstijl. De uiteenlopende activiteiten zijn gebundeld in één omvangrijk programma: ‘Fit & Gezond’.

Tel mee voor taal

Bij FrisFacilitair is iedereen welkom. Ook mensen die minder goed Nederlands spreken. Wij helpen hen graag verder te ontwikkelen. Het goed beheersen van de Nederlandse taal zorgt voor een actievere bijdrage aan de samenleving. Daarnaast is het van essentieel belang bij de veiligheid en het (werk)geluk van onze medewerkers. Iedereen krijgt duidelijke werkinstructies en goede begeleiding. Onze medewerkers volgen met plezier de cursus ‘Nederlands op de werkvloer’ die op enthousiaste manier door Transparant Training wordt gegeven.

Sport en beweging

Wij vinden het belangrijk dat medewerkers fit en vitaal zijn. Sporten helpt daarbij. Daarom werken wij nauw samen met de Boxing Company. Onder begeleiding van enthousiaste, professionele trainers, volgen onze medewerkers regelmatig een zorgvuldig samengestelde training die het beste uit de bokssport combineert met een functionele conditie- en krachttraining. De perfecte workout om af te vallen, in vorm te blijven, in conditie te komen en is perfect voor teambuilding en het bouwen aan de onderlinge vertrouwensband.

Werkgeluk

Om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen staat hospitality hoog in het vaandel. Onze medewerkers zijn hierin van onschatbare waarde. Zonder gelukkige, enthousiaste medewerkers hebben we immers geen tevreden klanten. We besteden daarom veel aandacht aan het werkgeluk van onze medewerkers. Dit doen we o.a. door de ‘Complimenten campagne’ en de workshops ‘Verleuken’ en ‘Klanthousiasme’ van Houden van Klanten.

Vertrouwenspersoon

In een ideale wereld is er geen vertrouwenspersoon nodig. De realiteit is echter anders. Op kantoor, tijdens het werk, overal waar mensen samen zijn, komen ongewenste omgangsvormen voor en is er kans op integriteitsschending. Medewerkers moeten zich veilig voelen bij FrisFacilitair. Daarom kunnen ze altijd terugvallen op een vertrouwenspersoon. Bijvoorbeeld als ze te maken krijgen met ongewenst gedrag, seksuele intimidatie, discriminatie op grond van ras, godsdienst of seksuele voorkeur, pesten, agressie of geweld. FrisFacilitair stelt daarom een externe vertrouwenspersonen beschikbaar.

Budgetcoaching

Er zijn medewerkers die het financieel soms lastig hebben. Met hulp van een professional krijgen medewerkers meer grip op hun financiële situatie. Door het tijdig inschakelen van een budgetcoach willen we erger voorkomen.